Saturday, May 9, 2009

hantu burger...

petang sabtu yang bosan..
tah camana lepas lunch, tgk berita ..tertidur..
then terbangun, tengok-tengok TV duk tayang hindustan..
mata aku lekat kat TV sebab heroinnya lawa gila... (plus remote Tv tah terpelanting manatah agaknya masa aku ngigau tadi...)
dan suasana cerita tuh..bukan kat b0mbay atau d3lhi..macam best pulak nak tgk..
hooo...kat Dubai ko cerita ni...pergh..
aku ye-ye O tgk citer ni..macam suspen mulanya..
lepastuh...biasalah..dah nama pun hindustan..sure lah banyak adegan tak masuk akal..
terjun gaung masuk gaung tak mati...
kena tembak kat kepala 20 das pun tak mati..
hero boleh terjun dari atas gunung ke atas bas/ keretapi yg sedang bergerak laju kat lembah gunung...(siap diri tegakkk lagi time jatuh atas bas tuu..ke ke ke...)
pakaian ketika lagu dan tarian tukar dekat seploh kali..warna??...colourful...
tarian golek-golek dari atas gunung, ke lembah..ke sebalik pokok..tetiba kat dlm sungai..
beriya-iya aku tgk ko....
last-last mak rasa sungguh tertipuuuuu.....bencii... (tu lah.sapa suruh tgk...). actually aku dah bertahun tak tgk hindustan nih....thats y if org tanya sapa nama2 heroin aku mmg tak taw and tak kenal mana satu aswararai...yg aku tau shakh rukh khan je..sebab dia glemer melampau.
eh..
tapi citer tadi kretip lah...aku rasa pengarah tuh berfikir di luar kotak ( i mean...adegan2 mengarut semua tuh ada..cuma jalan cerita)..which is aku mcm rasa pelakon2 tuh pun tertipu..eh...paham tak?..tak pahan sudey...
camno aku terjebak tgk industan nih hah??
sampai aku tak mop lagi lantai rumah ni...cehhh...

p/s: apa kaitan tajuk dgn cerita entry ni?? aku cuma nak bagi tau..now aku tgh adicted dgn burger semua...rai ckp..burger tinggi...hiks...so tadi sambil tgk industan..2 bijik burger dah aku makan...



burger tinggi (semua extra..bawang+kobis+timun+tomato)..nakk??



8 comments:

Rarai said...

adoo mmg beger tinggi ni kak...aisyy i imagine cmne akak sumbat amsuk dlm molot..hahah ;D nakkk satu beger extra tinggi!!!eyeh eyeh

CAHAYA said...

layan Hindustan dan burger. Macam best je. Jealous wooo!

Syahr-El said...

naaaaakkkkkkkkkk!!!!

Saira said...

Catz.. I nak mintak dua bende dr u..

one is ur promise.. Belanja i kkc

two.. cook for me.. hehehe (tp ni tak tau aa sempat ke idak)

Last but not least.. i tak tau aa nak kasi cenderahati apa kat korang.. takde pe pun kat sini.. ada suggestion?

CATZ said...

aianna,
sila kepit kuat-kuat dgn tangan ketika hendak memasukannya ke dlm molotsss, jika idok, nescaya terfelanting segala isinyaaaa..
hehheheheh..
nak ke??..siappppppppppp!! extrA sepesel...tunggu kat simpang bawak pinggan oke!

CATZ said...

cahaya,
u can do it too..hehhee...
or u working on sat??
takpe...memalam oso can eat burger lorr....sendirik buat...hehhee..

CATZ said...

kal el..
siapppp!!! i dah courier kann...

CATZ said...

saira,...
sure..why not...kfc n masak for you..
tempe goreng eh??..endakk??

cenderehati??? owhh..nak nak fridge magnet from barcelona, german and US....hhhehehehe...if tak tau nak bagi apa...bagi mak sejuta hengget pun oke...mak terimaaaa dgn senyumannn...hiks..